Yes, please

Written by

in

Hører du, nissen? Sånn vil jeg ha.

Comments

2 responses to “Yes, please”

  1. Jorunn Avatar

    Hey, finnes de med nisser også? I begrensa juleopplag? Veldig kult. Jeg vil selvfølgelig fortsatt ha and, men likevel.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *