Hører du, nissen? Sånn vil jeg ha.
Yes, please
Comments
2 responses to “Yes, please”
-
Hey, finnes de med nisser også? I begrensa juleopplag? Veldig kult. Jeg vil selvfølgelig fortsatt ha and, men likevel.
Hører du, nissen? Sånn vil jeg ha.
Hey, finnes de med nisser også? I begrensa juleopplag? Veldig kult. Jeg vil selvfølgelig fortsatt ha and, men likevel.
Leave a Reply