Nå mangler bare signetringen

Written by

in

Andedammen official seal

Jada, jeg har alltid hatt en svakhet for generatorer. (Via 43 folders)

Comments

9 responses to “Nå mangler bare signetringen”

  1. Elisabeth Avatar

    Lekkert! 😀

  2. Tiram Avatar

    Hehehe — herlig:D Og apropos generatorer, kanskje The Generator Blog har noe for deg?

  3. Jeg bare måtte prøve…

    Jeg bare måtte prøve den, jeg også……

  4. Jorunn Avatar

    Marit: den hadde jeg nesten glemt — takk for påminnelsen!

    Peter: Snazzy! 😀

  5. Peter Karlsson Avatar

    Burde det ikke være “akkurat passe and”, btw?

  6. Tiram Avatar

    Oi … Den var frysetørr! 😀

  7. Div: Glid, segl og pels…

    Rare flyregler med glid, fiiine generatoren og et par lekre dametruser … Og et spørsmål.

    ……

  8. Jorunn Avatar

    Evt. vanvittig bløt — hvor går egentlig definisjonsgrensa der? 🙂

  9. […] og Jorunns blogg inspirerte meg til Ã¥ lage mitt eget segl gjennom Official Seal […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *