
Jada, jeg har alltid hatt en svakhet for generatorer. (Via 43 folders)

Jada, jeg har alltid hatt en svakhet for generatorer. (Via 43 folders)
Lekkert! 😀
Hehehe — herlig:D Og apropos generatorer, kanskje The Generator Blog har noe for deg?
Jeg bare måtte prøve…
Jeg bare måtte prøve den, jeg også……
Marit: den hadde jeg nesten glemt — takk for påminnelsen!
Peter: Snazzy! 😀
Burde det ikke være “akkurat passe and”, btw?
Oi … Den var frysetørr! 😀
Div: Glid, segl og pels…
Rare flyregler med glid, fiiine generatoren og et par lekre dametruser … Og et spørsmål.
……
Evt. vanvittig bløt — hvor går egentlig definisjonsgrensa der? 🙂
[…] og Jorunns blogg inspirerte meg til Ã¥ lage mitt eget segl gjennom Official Seal […]
Leave a Reply